Mys

I går kväll med det mys hemma med syster, Richard & Oscar följde med pappa upp till jakt kojjan för att sova kvar och vara med på älgjakten idag. Så vi tog oss en riktig mys kväll. Käkade gott och mös framför tven, Fia kom även och gjorde oss sällskap hon hade även en smink kurs för mig med Mary kay . Det var faktiskt lite små rologt, det är riktigt bra produkter.
Pilla sov även kvar så jag fick sällskap, jag tror jag inte våga sova helt själv där än:P.

Nu sitter jag på wärdshuset kom hit för en stund sedan, det var riktigt härligt väder ute i dag, frostigt, kallt & solen lös. Ska börja duka upp för bussastet som kommer till lunch och ska äta sen får vi se hur mycke dropp vi har.

på väg till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för pratstunden idag, saknar dig underbara du <3

2009-10-15 @ 15:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0