Nationalparken

Tack alla omtänksamma för alla kommentarer, meddelanden & samtal jag fått, det värmer


Första vilodagen:

Sov ut tills jag vaknade , det som är lite små jobbigt är att jag springer på toaletten tuser gånger om natten så det känns aldrig riktigt som jag får sova ut ändå, för dom sista esöken på toaletten på morgon känns bara som jag måste kliva upp tillslut.

Mamma, Syrran & hundarna komförbi så gick vi ut och gick i natinalparken, en runda på 8 km. Helt underbart väder, det är sånna här dagar man känner sig lycklig. Natinalparken är verkligen jätte fin och ett riktigt terrängspår. Jag har knäppt en massa kort som jag ska visa er.

Efter den långpromenaden var vi alla hungriga så vi fixade köttfärsås och spagetti hemma hos oss, riktigt gott med mat när man har varit ute länge. Sen slocknade jag av i soffan hemma, vaknade runt fyra och då gick jag i väg hit för att ge katterna mat och släppa ut dom en stund. Plus att jag var ju tvungen att uppdatera mig här också.

Kvällen får visa vad som händer, känner jag mig själv rätt så somnar jag på soffan. Helt otrolig , tv:en har blirvit som ett sömnpiller för mig. Det går inte att titta utan att JAG ska somna. Men i kväll är det ju despret så jag kanske håller mig vaken.



Svar på anonym kommentar:

Jo självlart ska jag vaccinera mig eftersom jag tillhör riskgruppen, jag hade tre olika dagar att välja bland i kväll, i morgon eller på torsdag så i morgon ska jag åka in till södertull för att vaccinera mig. Jag som är så otroligt rädd för sprutot.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0