Spruta

Jag åkte bussen in i morse och tog vaccinationen mot svininfluensan.. jag var inte helt 100 på att jag ville ta den men jag gjorde det i alla fall, Nu är det gjort iaf och jag har varit fruktansvärt trött hela dagen och nu har jag jätte ont i armen. Jag hoppas inte på några andra bieffekter.

Det tog ett tag innan sköterskan fick ta sprutan på mig, jag är så fruktansvärt spruträdd. Men tillslut insåg jag att hon bara fick sticka när hon ville, och som jag visste var det inte mer än ett litet stick, Det gick snabbt och ingen väntetid alls, det var ett stort rum med fullt av sjuksköterskor . Så det var många som satt och fick sprutan samtidigt.  Efter man tagis sprutan skulle man sitta ner minst en kvart sen fick man gå.

Sen blev det en fika på Lido medans vi väntade på bussen, mysigt.

Annars idag har jag bara sovit i soffan, jag blev så fruktansvärt trött av sprutan. Låg i soffan fram tills jag åkte i väg till hedesunda för att gå på power step, skönt att röra på sig när man bara legat hela dagen. Men nu börjar jag bli tung tycker jag.

Nu blir det en dusch sen sk ajag försöka krypa ner under täcket.



Roligt att se vad andra tyckte om vaccinationen, jag vet fortfarande inte vad jag tycker om den. Men nu är det gjort så nu finns det inte så mycket mer att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0