Svar

Alltid lika roligt med kommentarer, tacks å mycket för alla jag hoppas på fler:)..


Svar på kommentar:

Sofia- Tack så jätte mycket:). Typiskt att du kom förbi just då, har nog bara haft stället helt abonerat två gånger under hela vår period ,men du är varmt välkommen igen. Du får gärna presentera dig så jag vet vem du är:).



Något som gör mig lite smått irriterad är folk som bara går och pratar runt omkring mig , kom till mig än att gå till mina vänner eller personal. Jag är inte farlig så skärpning nu gott folk!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Självklart ska jag presentera mig=)



Jag är jättenyfiken på min gamla arbetsplats.. Ska bli så roligt att komma förbi. Jag ska verkligen prioritera att hinna med det när jag åker hem!

2009-10-20 @ 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0