Träna.

I går var jag faktiskt in på ett medelpass på fjärran, skönt att få röra på sig. Men ledaren i går var kass, Lena. För segt och dålig musik. Hoppas på ett bättre pass nästa gång. Men Jag hade syster med mig plus att vi träffade på Emma, Sandra & Hanna där också. Så detta förgyllde mitt pass.

Idag är det tänkt att springa lite här i spåret i gysinge, vi har ju ett spår på 2 km här. Så de får bli nått varv i det, jag känner mig laddad faktisk. Richard & Kimpan ska också springa lite så då blir det roligare:)

Sen ser kvällen väldigt lugn ut för min del, Richard ska in på hockey. Jag vill också men det finns ju inga biljetter, så det får bli soffan för min del. Någon som vill göra mig sällis:)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0