Trött.

I går passade jag på att vila så mycket som gick, sen åkte vi in till gävle för tjej fest hemma hos Fia som fyllde 20 år. Jätte mysigt och trevligt faktisk, men jag trött som vanligt började gäspa mot slutet. När det var dags för utgång för resten av brudana, pallade jag mig mot bilen för en färd hem mot gysinge. Jag fick sällskap av mamma hem i bilen till hedesunda iaf, skönt att slippa åka själv. Hon hade varit på någon party på läkerolarena.

När jag väl kom hem till gysinge kröp jag raka spåret ner i sänge, kunde inte sova , frös och kände mig illa mående. Sen fick jag tillbringa 1 h inne på toan. Usch jag hatar verkligen att spy. Jag undrar om det var för sprutan eller något annat? Sen har jag mått pyton hela natten, frossa har jag haft som bara den.

När jag vaknade i morse kände jag mig fortfarande inte kry men jag åkte till wärdshuset och nu har jag fått i mig frukost. Nu är jag på fötter igen förutom att jag är sjukt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0