Tummen upp!

I går överraskade jag mig själv faktiskt, det blev en springtur. Jag och Kimpan gav oss ut på en tur, sprang spåret runt sen vidare till sigge sokrs stig. Ja vi lyckades nog springa i hop 4 km, vilket jag är mycket nöjd med i dom här tiderna:). Men oj vad jag kände att jag blivit tung, känndes som en flodhäst var på väg... åh tyngre kommer jag bli:S. Men jag ska försöka träna så gott det går, för det gör mig bara gott:).

Resten av kvällen i går tvättade jag och sen skulle jag försöka titta på tv men jag somnade lika fort som jag försökte, så halv nio slutade min kväll. Men det var nog bra för i dag är jag pigg, fast nog känner jag av springturen i kroppen allt;). Usch vad otränad ja är nu alltså.

Vid halvelva tiden kom Richard hem, jag sov som en stock men som han slamrar är det svårt att sova vidare. Han kröp ner bredvid mig i våra nya duntäcken (supersköna lär jag meddela), självklart skulle han känna på magen om den lille var vaken;), Richard tyckte att han kände att den lille rörde på sig för fullt där inne:). Gos!

Nu är jag på Wärdshuset, har precis varit i väg med en frukostkorg och nu ska jag börja förbereda F.kaffe till migrationsverket som kommer på konferens idag.



Ha en bra dag !


Vår lille knöp gjorde tummen upp på en av ultraljuds bilderna:)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh den kommer att bli världens gulligaste!! :)

2009-10-07 @ 13:05:08
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilket sött litet busfrö det kommer bli;)

2009-10-07 @ 13:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0