???

Idag var det inte roligt att komma ner till jobbet, att mötas av en sån här grej gör att man får mag ont resten av dagen. Vad gör man? Jag känner ändå att vi måste stå för felen, men en del fel går inte att göra något åt.
Det är sånna här gånger som egenföretagare man måste ta till sig av felet men ändå kunna ruska av sig problemen för att i fortsättningen kunna gå vidare fast ännu bättre.
Jag personligen är ju en människa som lätt tar åt mig, men nu är det kanske dags att försöka ändra på det. Jag kan inte alltid känna att det är mitt fel. Nu har det blivit kommunikations problem oss emellan.



Kommentarer
Postat av: Zorro

Är det inte bättre att hitta en lösning på problemen istället för att ruska av sig dem?

Kanske ta lärdom av felen och resa sig ur smutsen som en starkare människa..

2009-09-08 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0