Gysinge,Uppsala, Gävle.

Gysinge- Fixa lite i restaurangen innan jag skulle i väg.

Uppsala- Mamma alltid lika sen som vanligt, kl 14.00 skulle vi vara på plats i uppsala men vi var nog en kvart sen pga att vi inte hittade, jag tycket att jag hade varit smart nog och printat ut en karta dit vi skulle, en karta? Smart Miranda, vi skulle ju ha en vägbeskrivning. Men lite hjälp av kimpan via telefon plus att vi frågade en kille om vägen så hittade vi tillslut.
Jag & Mamma har nämligen varit på smörgåsskola i dag, faktiskt lite lärorikt och intressant.

Gävle- Efter uppsala släppte mamma av mig i gävle för att jag skulle träffa Sophie på stan, vi käkade och pratade massor. Trevligt att träffa henne, händer ju inte allt för ofta nu för tiden. Tack Sophie för en mysig kväll :)!





Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack själv gumman. Var jätte mysigt. Borde göras oftare, men nu får vi styra något mot jul istället :S hör av mig imorgon om ja kan lyckas ta mig till dig på nått sätt :) puss

2009-09-08 @ 22:15:28
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0