Helgen.

Dålig uppdatering i helgen... Jag få uppdatera lite senare i kväll med massa bilder också.

Vi har haft några små konferenser här i helgen plus en kör på 32 pers, kören sitter nu ovh äter frukost.

I morse sov jag över lite om jag ska vara ärlig, klockan ringde kvart över sex... jag var så himla trött så jag tänkte att jag skulle sova en kvart till men det gick ju som det gick. Halv åtta vaknade jag, en aning panikslagen . Så nu fick jag och Richard stressa som två tokar för att få fram allt till åtta.

Det blev rätt så sent i går, var upp till fiket för syrran hade fest där. Trevligt att träffa så mycket folk som man inte träffar så offta längre:P.

Jo jag har ju glömmt att berätta en sak, LINDA är hemma och jag är utökad med två katter. Jag har lovat henne att vara katt vakt tills hon hittar något eget, bisset & anna:). Dom får bo här så länge, ska gå och släppa ut dom snart:)



Bättre uppdatering sen / M


Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja gör så :) Trevligt. Sugen o gå på bio lr nått sånt mys, käka innan på george kanske ? :) puss

2009-09-06 @ 10:51:51
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0