Ingen lust.

Igår hade jag ingen lust eller ork till något, var allmänt häning & fruktansvärt ont i magen. Fast åt andra sidan känner jag lika i dag, fast snäppet hängigare. Jätte trött, vill bara sova bort dagen.



Nu ska jag få pannkisar som Johan står och tilllagar, min special beställning idag. Det känndes som jag var värd det fast ändå inte. Men jag gillar ju pannkakor, ingen bra mat direk eller om man ens kan kalla det mat, men det är gott:D.



I helgen kommer iaf Linda hem, känns skönt att vata att man har henne hemma på hemmarplan iaf:). Ska bli roligt att träffa henne, har saknat henne.



Måste ju berätta att jag var på bio i går med ett härligt gäng:), vi gick på nya Beck- i stormens öga. Jag lär erkänna att jag tyckte den var riktigt bra. Inte som alla andra Beck filmer. Det kom till och med tårar från mina ögon i går på SF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0