Jobb, Jobb!

Just nu känner jag mig otroligt tråkig, jag hinner nästan aldrig skriva och när jag väl försöker skriva så har jag inget roligt att berätta förutom att jag jobbar... dålig med bilder är jdet nu förtiden också. Men min kamera sladd är glömd hos Emma, eller så är den borttappad.

Sitter nu nere på wärdshuset, har varit här ett tag.. kom till kl 06.00, frukost gäster. Ska försöka hinna med så mycket jag kan innan vi öppnar för lunchen senare. Vi har ju en stor konferens här i morgon på 70 personer, så vi kommer att ha en hel del att göra. Sen är det full fart hela helgen. Så idag gäller det att andas så mycket som det går sen är det bara att köra.

Ikväll ska jag träffa Emma Peres över en fika innan hon drar och gör världen osäker;), mysigt & trevligt.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag har det jätte bra. Men har inte riktigt kommit igång än med allt och Det känns lite tråkigt. Men snart så :) Tänker på dig.Sköt om dig och lycka till ;) ♥ Puss

2009-09-23 @ 09:17:53
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Sophie

Jodå de känns bra. Kul att göra nå annat:)

Men gumman, det är okej att svälla ibland ;) Det vet du. =D PUSSS

2009-09-23 @ 12:21:08
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0