Radera

Idag har det bara varit en dag man vill radera, allt har väl inte gått enligt planerna. Fast så måste det bli ibland också för att det inte ska kunna upprepas igen. Men humöret är då väldigt svårt att hålla uppe när det blir sånna här grejer. En del människor kan verkligen få en att vilja skrika ur sig en hel del onödigt, men man håller sig på banan och ler och bara försöker förklara det så gott det går, men en del människor kommer med fel inställning från början som det bara inte går att få på rätt sida igen. Varför går man då ut?  Alla 'r olika helt enhelt.

Direkt efter att vi var klara nere i restaurangen gick jag och vilade en stund, sen nu har vi varit till hedesunda och käkat pizza vilket känndes väldigt onödigt, jag var ju nästan inte ens hungrig. Men visst det slank ner en hel del ändå.

Katterna, Bisset & Anna . Ja dom är väldigt rädd för mig. Fast Anna smyger sig fram försiktigt och försöker hälsa iaf. Jag släppte inte ut dom för en vid fem i dag sen fick dom vara ute till halv tio. Men dom har hållt sig här omkring. Var lite orolig att dom skulle dra i väg. Men när jag ropade vid halv tio smög dom sig fram och vi kunde ta in dom och ge dom mat, dom verkade nöjda fast en aning rädda. Fast det förstår jag, dom har kommit till en helt annan plats plus att inte dom har "mamma" Linda här. Men i morgon skulle hon komma ut och hälsa på, det blir roligt.


Lite bilder från gårdagen:

 







Härligt syrran;)


 

 






Fint kort på Elin & Adde.

 

Monna & Sara

 

 

Jo lugg har jag ju hörrni, Richard tycker jag ser ut som Ronja rövar dotter eller en boll.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Fan va snygg du var i lugg tjejen =)

Hörs och ses på tisdag =) puss puss

2009-09-06 @ 23:40:02
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Jenna

Vad sötis du är i lugg !! =)



När skulle vi ses då Mirris?Du får höra av dig när du har tid =) Puss

2009-09-07 @ 10:24:03
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Elin B

Det var jätte fint mad lugg =) Puss

2009-09-07 @ 12:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0