Råttfällan

Höllprecis på att gå i min egen råttfälla, godisskålen stod mitt framför ögonen jag var ner i den med handen men jag drog snabbttillbaka för att inte hamnade i min egen fälla;). fattar inte varför det ska vara så svårt? det är ju bara gooodis? jaa godis MIRRIS! Sånt som gör dig trött, tjock och allmänt dåligt humör. varför vill jag bara proppa i mig det? Jo föör att det är GOTT:P. (höörö lill tjockis).. aja jag tog en frukt ist, fruktsocker är bättre socker:).

 

GODISRÅTTA

 

 


Kommentarer
Postat av: hanna

Du är inte ensam iaf :P :) Jag har allvarliga problem med det där ibland, väldigt jobbigt!

2009-09-23 @ 17:00:52
URL: http://harryhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0