Schema.

Sitter nu och lägger upp ett schema åt kockarna, det är lite små svårt att få ihop allt. Men för att det ska fungera så måste det bli lite ändringar.

Annars  är jag fortfarande väldigt trött, får lixom akut huvudvärkar på ena sidan av tinningen. Det gör läskigt ont mellan gångerna och helt plötsligt släpper det bara. Och ögonlocken vill bara falla tungt över ögonen och klistra sig fast i stängt läge. Kan inte någon bara ge mitt ett lagligt litet piler så jag bli pigg någon gång?

Ikväll är det power step, men jag funderar tyvärr på att jag måste hoppa över det:(. Vi har så mycket med lägenheten och allt annat just nu. farfar och farmor skulle komma upp och hjälpa till med den sista tapetseringen ikväll så vi blir klar någon gång, och när dom är snäll och ställer upp så vill man vara där också. Pappa har ju varit och hjälpt oss hela helgen, veckan så han måste faktiskt få vila nu. Tack för all hjälp pappsen:), kalle var med igår han också så det får jag tacka så mycket för:). Det är bara att bjud igen som man brukar säga:P.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver nog bara lite extra järn o frukt nu! ;)Börja med hemofer sen kan du gå över till niferex dom e starka så du kan bli grymt hård i magen av dem!!

2009-09-10 @ 16:17:02
Postat av: Kim

Nej Kimpan har inte varit där någonting ^^

2009-09-11 @ 00:40:30
URL: http://www.kimlidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0