Svar på kommentar

Zorro:

Är det inte bättre att hitta en lösning på problemen istället för att ruska av sig dem?
Kanske ta lärdom av felen och resa sig ur smutsen som en starkare människa..

Svar: Precis som jag skrev så måsrte man ta till sig av problemet och fixa till det, men samtidigt kan vi inte gå och älta allt hela tiden , utan ta till sig av alla problem och fixa nya lösningar. Men man måste fortsätta framåt´...
Självkalrt löser vi våra problem, men sen är det viktigt att inte gräva ner sig. Alla människor är som sagt olika och alla har olika åsikter om allt. Vi ger inte upp utan tar läredom av allt.
Jag tror du missuppfatta mig lite där...

Kommentarer
Postat av: Zorro

Du skrev: "Det är sånna här gånger som egenföretagare man måste ta till sig av felet men ändå kunna ruska av sig problemen". Vart missuppfattade jag dig? Vart står det något om att lösa problem?

2009-09-09 @ 02:20:59
Postat av: Pilla

Meeen gud att folk orkar sitta och reta upp sig på såna saker ! och inte vågar skriva sina namn, ja jag säger ju de :P

2009-09-09 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0