År 2010 första grillning.

Ikväll slog vi på stort här nere i ölbo och damma av den gammla grillen så han fick visa vad den går för. Mycket gott blev det. Denna kväll tillbringade vi med syster och Oscar, kikade på talang och bara mös.

På dagen idag tog jag mig in till gävle och köpte en ny amnings pump, inte trodde jag att dom skulle kosta så mycket som 500 kr. Det var bara att pumpa upp pengarna det, visserligen var det ju en rejäl grej + att det var två nappflaskor med. Tror jag kommer andvända den iaf, testade idag och det gick kanon, Mille tog nappflaskan lätt. Men hanhade sugit i sig allt väldigt fort så det var bara att ge mer efter åt.

Nu är vi uppe igen, känns som vi bara han lägga oss och somna i nån sekund så skulle han ha mat igen, nu längtar jag bara upp till sängen.


 



Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad har ni gjort denna helg Mirris? =) Update =) Puss

2010-04-18 @ 12:48:14
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0