Värt ett försök.

01.56 glider jag in här med grus i ögonen... lille skrutt vill inte sova många blundar.

I går sov han inte mycket, det är bara mat som gäller. Richard som ändå åkte in till stan i går fick köpa Sempers Magdroppa (tack för tipset Emma), tänkte att det är lika bra att testa iaf, kan ju vara så att mitt lilla knyte har ont i magen. hoppas det vänder snart..

Vi kanske får vara häsenbor nån dag till eftersom hela arlanda är stängt plus flygplatsen i Nice pga vulkan utbrottet på island. Vi (Richard) skulle även hämtat två konferens gäster på arlanda i morgonbitti men det blir tydligen inget heller.




Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v38]

Hoppas dom hjälper, men ni lär nog prova wtt par dagar innan ni märker nå resultat :)

2010-04-16 @ 10:18:13
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Ellinor Hultman

Vad roligt att se er, fina bilder och roligt skrivet. Ja en sådan liten som Mille, är ju väldigt beroende av mamma, men jag kan förstå "plåsterkänslan". Men han är ju för söt lille

goe Mille. Jag längtar verkligen. Och så ska det bli kul att se Pillas och Oskars lille valp Sally! Vad kul och vilken överraskning att de har skaffat hund! Mamma Liselott sade att den var söt.



Kram Moster och gammelmoster

2010-04-20 @ 16:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0