Inte roligt

När vi kom hem från wärdshuset idag passade vi på att ta en promenad på engång, hundarna fick följa med ut dom också. Men Mille tyckte inte det var roligt, han skrek först en bra stund i vagnen, sen somnade han en liten stund igen, men började efter ett tag tillslut tog jag upp honom och självklart slutade han på engång. Han har ju tidigare alltid somnat i vegnen, men nu dom senaste gångerna har det inte alls varit roligt att åka enligt Mille.

Ska man bara låta dom ligga och skrika när dom är så här små? Jag tycker lixom det känns fel..


Nu lagar jag lite pytt i panna till mig och Richard sen ska vi förbi min farmor och farfar och hälsa på lite.

Mille på jobbet idag:)


Kommentarer
Postat av: Jenna

För jag har nämligen lektion klockan fem så tänkte så man åker i tid :) Men jag kan ringa och stämma av imorgon då ;) Puss

2010-04-14 @ 22:40:25
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v38]

Kan det vara för att han har ont i magen?? Vi (läs:jag) rapade milton fel i början. Niklas fck alltid till mycket större rapar plus att det alltid kom en jääääättespya.. ^^



Iaf så om ni inte provat så köp Sempers Magdroppar, finns på apoteket ikylen dr, man lär fråga efter dom. Man ger några om dagen å dom får inte samma magknip lixom. Värt att prova om ni inte redan gjort det :)

2010-04-15 @ 11:13:45
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0