Trött

Skulle vara så skönt att få krypa ner i sängen och veta att man skulle få sova en hel natt men eftersom man har en liten skrutt så är det mycket vaken tid om nätterna som gäller. Jag är ju bara så fruktansvärt trött, och kvällstrött har jag alltid varit men nu är det ännu värre. Jag lixom sitter och sover medans Mille ligger och ammar.

Mille har nästan legat och ammat sen vi kom hem från wärdshuset, känner mig som en mjölkande kossa. Aja , det är livet just nu. Men vad gör man inte för sitt lilla liv, det bästa som har hänt.

Nu ska jag krypa ner i soffan med Mille och Richard och mysa en stund, Mille har precis stängt ögonen för att sova en stund (tror jag ;))


Kommentarer
Postat av: Nathalie hall, mamma till prins William

Måste bara slänga in en kommentar om vilken söt liten son ni har :)

2010-04-13 @ 21:40:04
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v38]

Det är svårt den första tiden med amningen.. Man kan inte direkt bli avlastad.. Om det inte funkar att pumpa ur och låta R ge han flaska en gång under natten? Ni får säkert ordning på nattrutinerna snart och det bliförmodligen lättare när han slutat amma.. VI harverkligen haft otur med Milton.. :P Men då är han den ända av alla våra jämnåringa kompisar som strular så mycket.. :/

2010-04-14 @ 06:42:35
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0