12 km

jo la satt.... i går tog jag mig upp till spåret med faster, sprang dom vanliga 7 km efter det åkte jag hem tillfamiljen F och då kom min ordinarie spring kollega J och skulle åka upp och springa. Jag följde med henne upp igen, 5 km till blev det. Så sammanlagt fick jag ihop 12 km. Känndes bra tycker ja :) . Var ju så länge sen sist jag och J hade lyckats fått ihop en tid tillsammans så jag kände att jag ville åka upp med henne. Hääärligt!!

I går kväll blev det film mys med trevligt sällskap :).

Idag har jag och Sophie bokat in en morgon prommis vid 9, kul att träffa henne lite, blir så sällan nu för tiden.


någon storlek mindre


Kommentarer
Postat av: Jenna

12 km?! Duktiga du :)

2010-08-06 @ 10:04:00
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0