En mat glad kille :)

Mille började sin morgon med en tallrik gröt och lite fruktpure, han mumsar på förfullt han. Tycker det är riktigt gott, han blir helt ivrig i sin mat stol, benen går som två små trumpinnar.

Nu "springer" han runt i sin gå stol här framför mig medans pumpen går för fullt, jag håller på att minska med pumpningen nu . Tänkte att jag skulle sluta helt när han blir 6 månader och det är ju snart bara om 1 vecka.

Snart kommer syster och Oscar in, dom skulle titta på en lägenhet precis här vid oss:).

Nu ska jag få i mig lite frulle också,tror jag hoppar morgonrundan och laddar för en springtur innan jobb idag.



Kommentarer
Postat av: Jenna

Sötaste Mille! Lär ses snart =) Puss

2010-08-14 @ 09:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0