en tung vecka.

i går eftermiddag tog jag mig upp till spåret själv tom, utan min spring kollega J. vi hade bokat in en tur senare men jag kännde att jag inte skulle hinna så det var lika bra att ta det tidigare annars hade det inte blivit av.
7 km sprang jag iaf, men jag måste erkänna att jag är inne i en sjukt tung vecka just nu. Men jag är glad att jag kommer i väg om och om igen. Det är bara att försöka ta sig igenom den här jobbiga perioden så går det nog lättare snart igen. Jag har börjat fundera om jag ska sätta upp något mål, något lopp eller något att träna till  ?   tips?





en sak är säker iaf, jag SKA komma iform igen!

Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Härligt :D Fast den är inte RIKTIGT klar ännu.

2010-08-13 @ 10:07:35
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0