FÖR trött.

Usch jag är för trött för detta , Mille retas stygt med mig just nu , finns inte mycket som är rätt inte. Åh jag för övertrött, ligger lixom på brist gränsen snart, Skulle bara vilja sova en hel natt utanproblen. Ge mig sömn! Om man bara kunde ha ett axtra batteri att byta yill när inte det fanns till räckligt med batteri i kroppe för att orka ktivera sitt lilla pyre.

Känne att ja behöver lite sön om jag ska orka jobba i morgon (jobbar på fiket under dagen), nej nu måste vi nog tänka på refrängen .


God natt!


 

Tur att det finns en med ENERGI i iaf, min coola kille <3!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Bra att du lämnar spår gummsan ;) Helgen blir lugn. Träning och kalas. Ni då? :) Puss

2010-08-28 @ 08:27:13
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Tulan

Vet hur du har de! så har jag haft de i över 2år nu! vi får se de på den ljusa sidan i tonåren brukar de sova länge på morgonen! ;)Fråga va e de han har i flaskan? ser ut som på den där reklamen!?

2010-08-28 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0