förkyld.

Ja nu har man gått och dragit på sig en förkyldning också, täpt i näsan, hosta och tungt huvud. Jag orkar inte med det just nu känner jag, precis när Mille är extra gnällig. Det finns lixom ingen ork, lill hjärtat som vill aktiveras hela tiden.
Man kan ju tycka att förkyldning inte är något att gnälla över, fast nu känner jag mig slut i kroppen. Beror ju på vilket vis man blir förkyld på.

I natt har Mille sovit helt ok jämfört med dom senaste nättrena iaf, en gång fick jag kliva upp och ge honom mat och resten trycka in nappen så somnade han om. Så det var inge jobbigt, men jämför med hur han har sovit på nätterna så är det inge bra för att vara Mille. Men tänderna är nära nu, dom har typ halft som halft spruckit upp. Två små söta vita finns där, snart så kommer dom nog. Jag hoppas inte att det kommer bli så här för varje tand?

Ni med barn? När kom tänderna och var det en jobbig period?



Kommentarer
Postat av: S

De ända jag har märkt på mina 2 barn när dom fått tänder var att dom dregglade mer och att dom ville tugga mer på olika saker. Annars helt problemfritt. Du kan prova att ge alvedon innan läggdags så kanske han sover bättre om han har ont. En del tror att barn får feber när de kommer tänder. Men så fungerar de inte. Feber får man bara om de är en infektion i kroppen som tex. förkylning.

2010-09-03 @ 12:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0