Ja då kör vi ?

Min måndag började med en härlig morgon promenad med Mille, Sophie och Ozzy. Blev en prommis på 1 40 min.
Bra start på denna vecka efter denna helg på åland då de bara har varit gotta och inge träning eller promenader. Det mest rörliga vi gjorde var väl att gå ner till stranden, och det var ju ingen maraton sträcka om man säger så.

Jag bestämde mig nu på Åland att jag måste kliva in i mitt nyttiga liv igen, försöka dra nerpå ALLT gottande och det gäller även på helgerna MIRRIS. Fast man måste leva också, ibland får man tillåta sig. Men jag måste bli av med mitt socker sug som finns där ständigt nu.
Jaaa men då kör vi då hörrni, ett sundare, nyttigare LIV? Jajje , jag är på :D!

Nu ska Mille och jag ner på stan och göra lite ärenden.

Älskling

 

Åland, stranden neranför stugorna.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är oxå PÅ tack! Fast med lite mer unnande på helgerna ;)

2010-08-23 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0