Kalasande

I söndags var vi och grattade kusin Olle som fyllde 13 år, det bjöds på smörgåstårta och massa annat gott fika och i går var vi och firade Angelica som fyllde 21 år, där bjöds det på taco soppa och god tårta. Så nu blev det mycke gottande, men äre kalas så äre ;).  GRATTIS PÅ ER!

Nu sitter jag häri soffan och inväntar målarn, hade ju lätt kunnat sovit ett tag till men måste ju vara vaken om han ska komma. Richard och Mille sover fortfarande. Mille har faktiskt sovit hela natten så detvar väldigt skönt, jag har varit så trött nu dom senaste dagarna så det böhövdes.

Måste även passa på och gratta syster som kom in på högskolan (Förskollärare), GRATTIS !





Olle 13 år.



Mille, Angelica 21 år och hennes fru :)



Syster då var det bara att sätta sig i skolbänken igen då, grattis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja min bästis och min fru..

2010-08-27 @ 23:12:00
URL: http://larssonfia.blogg.se/
Postat av: Asgeiridun

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-07-13 @ 12:54:38
URL: http://asgeiridun.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0