LÖRDAG

Nu börjar denna lördag lida mot sitt slut också... Det blev jobb och hemma mys.

Jobb - Det var jag och Karolin som jobbade, en härlig dam som man får många skratt med. Henne gillar vi, vilken yr panna ;). Allt gick bra idag, kom lite folk hela tiden.

Hemma mys- Det blev en Tacos kväll med Emmy & Mille, jätte mysigt har vi haft. Emmy drog i väg till jobbet och Mille har somnat, så nu sitter jag här själv i soffan med massa tända ljus och funderar på att krypa ner i sängen jag med. Känner mig inge pigg efter så många sömn lösa nätter plus att jag börar bli förkyld (suck)... Ellr kanske en film först? vi får se vad jag orkar.


Mat monstret mitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0