Tisdag...

Startade dagen med en morgon prommis på 1 h 45 mn, tog den vanligarundan i hälsans stig. Mysigt att gå i b-skogen, tycker det blir lite små jobbigt att gå efer vägarna när det är såmycket trafik på månarna.

när vi kom hem ringde svärmor och ville ha taxi ut till valbo (hon hade ingen bil hemma, vi lånar ju deras andra medans våran "lagas") Så jag och Mille följde glatt med eftersom vi inte hade några andra planer. Köpte presenter till Richards kusin Micke och Richards moster Lisen. Hittade även pyamasar till mille och en söt mössa. Vi gjorde även ett riktigt rea fynd 49 spän för ett par byxor. Jag har ett par såna redan men dom är så otroligt sköna så det fick bli ett par till.

efter valbo tog jag mig upp till spåret och sprang 6 km, det var skönt. Sen var de bara hem och hoppa in i duschen för att hela familjen skulle ner till Texas longhorn och fira Richard kusn Micke som fyllde 25. Jätte mysigt hade vi, åt gott och trevligt sällskap.

När vi skulle traska hem från texas L.. fick vi oss en redig dusch kan jag säga, regnet bara piskade ner i backen.

Nu sitter jag här, Mille vaknade och åten sväng. Jag har svårt att sova, men ska gå och göra nått försök till. Onsdags shemat är fullspäcka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0