Morgon promenad.

Mille och jag kläde på oss och gav oss ut på 1 1/2 h promenad, det små dugga lite hela tiden. Jag mös ner mille riktigt ordentligt i vagnen sen traska vi på . Mille sov hela rundan, brukar vara väldigt ovanligt nu förtiden, men han var bra trött. Natten har ju inte givit oss så mycket sömn.

Nu har Mill precis fått sin morgon gröt och sitt morgon bad, det blir alltid bad efter den här feluren har ätit ;).  Nu ska jag försöka få i mig lite frukost också, magen skriker efter något :).

Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Hej lille goe Mille! Det var så kul att se dig i en levande film, du pratade så gulligt och så "filmade" du med dina stora fina ögon! Igår, Mirris, tog jag ut bilderna på din blogg, och klippte ut dem, en liten bild i en liten ram, och resten satt jag och skrattade åt vid frukost. Ja, Mille är en riktig glädjespridare!

Kramizzar från gammelmoster Puss och kram

2010-08-27 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0