Morgonrundan.

Mille vaknade direkt efter att jag hade somnat om igen, kl sju slg han upp sina härliga blå. Så det var bara att stiga upp, han fick sin morgondos sen gjorde vi lite morgon aktiviteter och sedan plaserades Mille i vagnen och vi drog ut på morgonrundan. Shit vad kvaft det är ute, man svettas ju som aldrig förr så fort man är ute. Det blev iaf en runda på 1 1/2 h.

Nu har vi myst och aktivera varandra för fullt här hemma, mille måste aktiveras hela tiden nu annars blir han grinig. Inte vill han sitta själv någonstans och titta på några dumma leksaker. Här ska det hända grejer. Helst av allt vill han att man ska bära omkring på honom och gå och titta på allt som rör sig.

Nu har det lilla livet somnat iaf , jag ska försöka städa upp lite här hemma medans han sover.

 

Mille nu på förmidagen när vi låg och snackade på golvet


Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

svar: hihi men skönt att han ligger stadit på ryggen. nu vågar man ju inte lämna vira på soffan själv längre. hon bara rullar å rör på sig. farligt! = jobbigare för mig.



Mille är ju så hiiiiiiiiiiiiiiimla söt så jag dör :D hihi

kram

2010-08-12 @ 12:00:36
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Svar: ja allt går så himla fort.. var dom utvecklas fort.



tack. Alla säger att hon är mest lik Sebastian. Vilket hon är när han va liten. men jag ser mig själv i henne oxå.

2010-08-12 @ 12:23:57
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

svar: näe då är det ju svårt å se sebastian i henne om du inte ´sett honom live lixom :p hihi.



ja mille är grymt lik honom. hihi :D

2010-08-12 @ 12:43:11
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0