ÖN

I tisdags kväll lämnade vi av Mille hos sin Farmor och Faster för att vi sedan skulle vidare ut till hedesunda ÖN. Richard skulle jobba så han hade en vättig annledning , men jag skulle ut och slira med tjejerna. Men oj vad jag funderade, inte ville jag lämna min lille skrutt. Jag visste att det skulle gå så bra, han skulle fixa det galant. Annat var det med mig, svår att lämna bort min älskling. Jag stod i valet och kvalet i sista sekund, men jag klarade det så åkte vi ut. Det känndes verkligen fel att åka i från honom så länge. Men jag visste att jag skulle komma till honom på natten. Det var nog nyttigt för både honom och mig.

Vi satt ett gäng härliga tjejer hemma hos Fias syster på deras altan och snackade sen åkte vi vidare ner på ÖN med danskorna PÅ. En riktigt rolig väll lär jag säga. Kul att träffa så många man inte sett på länge.

Allt med Mille hade gått så bra , stolt mamma :D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0