Regn och rusk!

Shit vilket väder vi fått, nu känner man igen sverige igen ;D! Regnet bara öser ner över gävle, lika så i hedesunda när vi var där över dagen.

Idag på förmidagen pallrade hela familjen i väg till andersberg för att gå på förädrargrupp. Men där var det inte många själar. Två mammor till med sina pojkar och vi då . Vi tittade på någon film å så hade vi någon ny......... ja vad heter det? en som håller i gruppen iaf, Vi kan kalla henne fröken ;P. Hon var iaf kass, det blev lixom inga konversationer utan bara pinsamt. Jag hoppas det blir någon annan nästa gång. Våran grupp heter ju "Tysta gruppen", ja och man kan ju inte säga annat än att vi är TYSTA!! suck ibland önskar jag bara att någon satt igång att babbla. Det är nästan så att det är jag som pratar mest ibland.

Efter F.gruppen åkte vi ut till hedesunda, käka lunch och sen var vi till BVC . Mille vägdes, mättes och fick vaccination.
Han var så duktigt lille skrutt, sa inte ett ord närhan fick två sprutor i låret. Go hjärtat.

Mille blir 6 månader den 24 augusti väger 9995 och var 66,5 cm lång.

Sen har vi bara varit hemma och pakat lite
för i morgon bär det av till Åland med familjerna :), våran lilla familj, min mamma, pappa, richards mamma, pappa och mormor. Ska bli mysigt. Har hyrt en stuga där tills på söndag.

Nu sitter jag helt solo hemma i soffan och tar mig en fika. Mille och hans pappa har åkt och firat Richards moster som fyller år i dag. Men jag stannade hemma för jag ska i väghem till Emma och ha lite farväl "fest" för fia som flyttar till spanien på lördag. Ska bli en hel mysig kväll med massa härliga tjejer och lite vin :).

Nej nu är det dax att rappa på lite mirris, in i duschen med dig!


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Söta Mille :) Då väger han ganska precis 1 kg mer än vad Zelda gör :)

2010-08-18 @ 20:48:48
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh... tänk om man fick åka till Spanien...

2010-08-19 @ 10:29:41
Postat av: Anonym

2010-08-19 @ 10:29:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0