vad gör jag uppe nu?

ja mina tvåå andra familje medlämar ligger och sover men jag sitter här, när jag hela tiden gnäller på att jag vill sova mera. Men jag har sovit så oroligt i natt pus att jag inte hade någon koll på va klockan var. Så jag gick upp satt mig och börja pumpa, slog på datorn och då ser jag att klockan bara är 05.30. Eb lätt suck då, men det är väl bara att gå å lägga sig igen och hoppas att jag får sova en stund till.

I går började jag dagen med en spingtur med J , men jises vad tungt det var alltså, benen var som låsta för mig, hela den här veckan har varit otroligt tung. Men det är bara att ta nya tag och komma igen.

kl 12.00 hade vi en fotograferings tid bokad på gimlins på lille skrutt, han var jätte duktig. Han verkligen älskade att ligga där nar alla tittade på honom. Vi gick med i barnklubben då man får en fotograferng gratis innan ett halvår så måste man ta nästa vid ett år. Vi fick ju presentkort på gimlins i dop present , så nu kommer dom bra till andvändning.

I går kväll var vi hem bjudna till Richards mormor på mat, jätte gott. Mös där hemma med "mormor nett" och kusin Kajsa. Jätte mysig kväll.


Josephine håller på med min nya blogg design, riktigt nöjd blir jag:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0