Det luktar sopor!

Det har varir en evig soplukt inne i vårt ssovrum en längre tid och jag har aldrig fattat vad det varit, jag har vänt upp och ner på hela sovrummet och skyllt på att Richard måste ha någon gammal skunk tränings väska men jag har inte hittat något. Men ikväll har jag hittat boven där den illa luktande soplukten kom i från.

Vi hade länge en tvättkorg som gått sönder som stod i hallen med gammla kläder som skulle slängas, tillslut stod den där förlänge och jag hade lessnat på att se den i hallen varje dag så jag ställde den i klädkammaren för att slippa ha en framme när gäster skulle komma. Och inte har jag tänkt på den något mer, hur illa kan en tvättkorg med kläder lukta (tvättade kläder) ?? Men det jag inte visste var att det låg två soppåsar längt i botten av denna tvättkorg som richard hade tänkt ta med och slänga. Och han visste väl inte att jag hade ställt in den i klädkammaren så nu har det lukta sopor hemma hos oss i en längre tid. Fy f*n vad dom luktade. Usch, jag ryser bara av kännsla just nu... men nu är dom iaf väck. I morgon måste jag köpa lukta gott grejer och ställa in i vår klädkammare.



Boven i klädkammaren :


Kommentarer
Postat av: fru korkut

sopunge ;)

2010-12-08 @ 15:52:28
URL: http://angelicaforsling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0