Inte på 5 dagar....

Jag har inte bloggat på 5 dagar, det har inte funnits någon tid, jag har inte ens gått in på blogg.se under dom 5 dagarna. Plus när jag halkar efter så här blir det inte roligt att blogga.

Den senaste tiden har det bara varit JOBB och MILLE på mitt schema. det har inte funnits någon tid för något annat. Jag hinner knappt prata i telefon med mina vänner känns det som, usch känns lite små hemskt. Fast det är väl ingen som ringer mig heller... dom vet väl att det är mycke just nu. Men man beghöver dom ju alltid, nu måste det bli skärpning här. Dom vänner jag hinner träffa är dom jobbar jag ju med.

Annars känns allting väldigt tungt så här i juletid. Svårt att hitta glöden, det är bara Mille som får mig på bra humör just nu. Älskade unge :D, skulle aldrig kunna klara mig utan den pojken :)



Kommentarer
Postat av: Jenna

Du svarar ju aldrig när man hör av sig såå jaduuu :P

2010-12-08 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0