Barnmorskan/ Föräldrargrupp.

Allt gick bra hos barnmorskan i går, allt såg fint ut och hjärtljuden lät bra. I går låg dom på 128 , lite lägre än vad det brukar, annars har dom alltid legat på 140 -150. Nu står vikten rätt still ,hade gått upp några gram men inte mer (Puuuh) men jag har min stadig 20 kg.

Direkt efter barnmoskan hade vi föräldrar grupp, tittade på två olika filmer en om avdelningen för förtidigtfödda barn och en förlossnings film och så hade vi även information från bibloteket. Jag är ju verkligen en människa som vill höra allt från andra, hur deras upplevelse var och hur det kan gå till. Så jag tycker bara att det är ännu mer intressant ju mer jag hör. Men en del saker skrämmer mig ibland faktiskt, men det är bara att kämpa på in i det sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0