Föräldrargrupp.

Igår fick jag vara ledig efter helgen i sthlm på bröllopsmässan, hade så fruktansvärt ont i fogarna. På dagen åkte jag och hälsade på Tulan, Stina och Vera, fick praktisera lite där hemma. Det gick ju bra så länge hon låg tyst och sov eller bara åt, men när hon började skrika blev jag lite för nervös men klara det rätt hyfsat ändå;).
Sen tog jag och Tulan en lite prommis med barnen i vagnen, fick låna Tulans sakrobälte så det känndes mycket bättre i fogarna då. Ändå skönt att komma ut och röra på sig, även fast fogarna fick ta rejält med stryk i går kväll.

På kvällen åkte jag och Richard in på vår första träff med föräldrargruppen, allt känndes väldigt spänd. Alla andra par satt tysta som ljus och det gjorde även vi. Vi döpte vår grupp till "tysta gruppen" (man var tvungen att hitta på ett namn till grupen innan man gick därifrån) Hon berättade lite om förlossningen och alla bedövningar man kan ta, sen lite runt omkring det hela. Vi skulle även se på en film, men filme fastnade i videon så det blev inget. Under hela träffen måde jag så fruktansvärt dåligt, hade så ont i fogarna, svårt att andas, mådde illa och kände mig helt svimfärdig. Ville bara gå ut därifrån ett tag, men jag försökte hålla igen och satt kvar.
Hela kvällen i går mådde jag riktigt dåligt...

Idag känner jag mig lite bättre, fogarna känns fortfarande, det är väl för att vi stått och gått hela helgen. Nu sitter jag på wärdshuset och ska försöka göra så mycke nytta jag kan.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det går bra gumman, och att det känsn bättre snart! Love

2010-02-02 @ 10:56:19
Postat av: Hanna

Mirris! Har ni kommit överrens om något namn än?

Eller väljer ni bland många?

Man vill ju nästan se bebisen iofs innan man bestämmer helt.

2010-02-02 @ 16:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0