Nattuggla!

Suck mina nätter känns otroligt långa nu förtiden, jag får inte sova en lång blund alls. Utan det blir att slumra till ett tag, upp kissa gå en sväng till kylskåpet och inse att jag verkligen inte ska äta något på natten, krypa ner i sängen  (Krypa? neej plumsa ner som en flodhäst) igen, försöka somna om, vaknar till för att armen har somnat, upp igen och gå å kissa å så är det samma visa flera gånger om. Och från första kissstunden på natten lägntar jag efter frukosten... så fort klockan har blivit halv sju så tycker jag det är okej att gå upp för då är det på väg att börja ljusna ute.

Igår ringde dom föresten om att barnvagnen hade kommit, så vi åker troligen in i dag för att hämta den. Fast vi får se, vi kanske väntar en stund till.

Nu sitter jag på wärdshuset ska göra färdig allt innan dagens sysslor fast jag är fruktansvärt trött, det är nu nattens minemala sömn brukar ta över, jag skulle bara vilja ligga hemma och vila nu en stund.


Kommentarer
Postat av: Timhedvig

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-09-23 @ 08:00:18
URL: http://timhedvig.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0