Nöjda

Bröllopsparet har varit här och provsmakat deras meny, dom var jätte nöjda med maten. Jätte roligt att få göra männiksor nöjda + att det är till deras speciella dag. Som förhoppningsvis bara kommer en gång i livet:).

Det är alltid svårt att veta hur man ska göra alla männiksor nöjda, alla är ju så fruktansvärt olika . Och efter som det är deras stora dag vill man att dom ska bli jätte nöjda, i detta fall var det två väldigt trevliga och glada männiksor, lätta att ha och göra med så det var fruktansvärt skönt.




Undra hur nojig jag skulle vara inför mitt bröllop, med mat och hur allt skulle vara? Jobbigtanke;).

Väldigt lungt här idag, några gäster iaf. Mamma hade även lite uppe på fiken så det är ingen direkt skytteltrafik till gysinge idag.

Idag är jag själv väldigt trött, skulle behöva ett par timmars stödvila om jag ska orka hitta på något ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0