OFF!

Ända sen i fredags har jag vart nästan helt off... Fradags morgon började med magsjuka och feber sen fortsatte det in på lördag, blev sängliggande båda dagarna. Usch vad jag HATAR att vara sjuk, jag har så svårt att bara ligga en hel dag iofs så orkade jag inget mer heller. Och när man är hög gravid blir inte saken lättare heller, allt kännde bara värre, trodde nästan ungen var på väg ut i fredags morse fick några verkar men dom gick över mot eftermiddagen. Det var väl bara magen som jobbade extra när den kastade ur all mat jag hade i mig. I går var jag fortfarande lite raslig men mycket bättre och i dag är jag på fötter igen men fruktansvärt trött, har knappt kunnat sovit något i natt.

Kl 04.00 ringde richard klocka och då vaknade självklart jag också. Så det har blivit OS för mig hela morgonen. Först tittade jag på damerna i curling mot USA sen blev det hockey (sverige-finland)..

Nu sitter jag på wärdshuset, är här själv i dag och kommer vara det resten av veckan, Richard har åkt ner till sthlm för att skotta snö och jag får vara kvar och hålla ställningarna. Vi får se hur detta kommer att gå, fogarna värker så jag kan grina ibland. Men det är väl bara att bita ihop han är ju hemma igen på fredag kväll.. (huh det känns långt dit).

Idag ska jag in och hämta barnvagnen och bilbarnstolen är det iaf bestämmt sen har jag ett besök hos barnmorskan och sen sista föräldrargruppen.

Fullt upp idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0