Söndagsmorgon

Godmorgon!

Söndagsmorgonen är här, veckorna går rätt fort ibland, trotts att jag tycker det fruktansvärt långtid innan bäbisen kommer.  Sitter nu på wärdshuset har varit ut med en frukostkorg till några nattgäster. Kl sex ringde min klocka och då hade jag inte sovit många timmar, har haft sån fruktansvärd halsbränna hela kvällen igår och natten. Måste nog köpa det där som barnmorskan rekomenderade idag, annars kommer jag få nippran om jag ska sitta och ha det där fler kvällar/nätter.

Igår kväll blev det myskväll framför tv m. Richard, syster ocg Oscar, vi tittade på melodifestivalen och en sjukt bra film The blind story. Jag som alltid brukar somna till alla filmer men den här gick inte att somna till, en verklighetsbaserad film,  en jätte fin historia:). Jag bara älskade den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0