Teater.

Igår kväll åkte jag till fiket för att hjälpa mamma lite för det var teater på kafe nyfiket. Men på den lilla vägen dit lyckades jag köra fast (typiskt mig), det var riktigt klantigt faktisk så jag har inget att skylla på. Det var för halt i den lilla backen upp så jag spann bara sen skulle jag försöka baka bakåt å då satt jag fast i snö drivan. Blev så less på mig själv så jag lät bilen stå där en stund. Gick och hjälpte mamma först sen kom Richard när jag skulle hem och fick loss den. Men då fick jag vara lite smart iaf och kom på den bästa lösningen;).

På teatern blev det lite folk iaf ca 60-70 st, mysigt när det händer lite saker i gysinge tycker jag. Teater gav alla männiksor många skratt.

När jag väl kom hem fick jag ställa mig och laga mat, annars får man ju ingen föda under vårat tak;). Sen slocknade jag i soffan på en gång, jag var så fruktansvärt trött.
Sen i natt har Richard suttit uppe och tittat på OS, jag titta lite på första perioden men sen pallade jag inget mer. Det var väl egentligen tur så att det är någon som kan försöka vara lite pigg idag iaf.

Nu ska jag göra klart för dagen..



BILDER FRÅN TEATERN













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0