Tungt

Då glider vi in på en ny vecka igen, liver rullar på. Och Rullar det gör nog jag snart också... känner mig riktigt tung just nu. Hoppas att jag ska kunna få ploppa ut våran lille snart:).

Är väldigt förväntansfull vad det kommer att bli för en liten krabat, jag och Richard är ju vädigt olik varandra utseendemässig och även personligheten iofs. Blir nog en härlig blandning;).

Själva kännslan just nu har börjat skrämma mig, kanska inte själva förlossningen men allt efteråt. Hur ska jag klara av att vara mamma, hur blir det med allting? Massa saker snurrar runt i mitt huvud och gör mig galen. Det är väldigt svårt för mig att första att jag Miranda Östblom ska bli MAMMA, jag kommer att ungefär om några veckor sitta med en nykläckt liten bäbis som är VÅR. Helt ofattbart att begripa för mig just nu, men längtan är så stor efter det lilla knytet.

Nu ska jag ta tag i köket och gå ner och få något gjort, för direkt efter stänigning måste jag ta en buss in till gävle för att träffa barnmorskan och sedan på föräldrargrupp. Richard jobbar åt pappa sin i dag så han är redan inne i gävle.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer att gå jätte bra för dig att vara mamma ska du se =) Men svårt att fatta håller jag med om att de är :P Hehe. puss

2010-02-08 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0