Vilken dag!

Ja gårdagen blev inte helt som planerat... Jag och kim var själva i restaurangen i går, jag tog köket och kim servisen men det vi inte visste var att det skulle drälla in fullt med folk. Fullt och fullt där överdrev jag väl, men mycket för att vara denna tids period. Vissa dagar har vi knappt några gäster och ibland smäller det på, så det är oerhört svårt att beräkna hur mycket som ska tas fram och göras färdigt inför dagen. Men jag & Kimpan klarade oss hyfsat bra trotts omständigheterna, alla fick mat och sa att det var nöjda innan det gick här i från. Men ett tag var jag nog gråt färdig där, gradvideteten känndes på bra. Svor lite väl mycket ibland, men det vara bara att ta några djupa andetag så klarade jag mig bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0