2010

Första dagen på året 2010... vad ska denna dag ta vägen?

Tulan & Håkan åkte hemåt mot häsen vid tolvtiden, så nu är jag och Richard ensama här igen. Richard har varit ut och skottat och jag har tagit reda på allt här inne och börjat tvätta. Känns skönt faktiskt, sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Kanske slå på en film och bara ata det lugnt.

Min rygg värker fortfarande, fast gårdagen var mycket värre, jag fick ju sova bra i natt iaf, var bara upp en gång vilket känns helt underbart faktiskt. Halsbrännan kommer bara mer och mer. Jag var till hemköp och köpte snus till Richard och då passade jag på att köpa nå tabletter mot halsbränna (pepcid duo) men när jag kom hem såg jag att inte gravida fick äta dom (suck) .. ja det var dom 84 kronorna.

Har nån några bra tips om tabletter mot halsbränna för gravida?




Richard i skottartagen;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Novalucol äter många. Finns på apoteket!

2010-01-01 @ 23:45:13
Postat av: Josephine Westling - Gravid

Losec MUPS och gravida får äta det.Finns på apoteket och kostar runt 90-100kr..



Ha det bra. kram

2010-01-02 @ 13:36:48
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0