AVATAR

I går var vi och såg filmen AVATAR, den var faktiskt riktigt bra, mycket bättre än väntat. Jag har ju aldrig gillar filmer som har med rymden att göra, men det här utspelar sig på ett annat vis. En fin berättelse och filmen är sjukt bra gjord, kan verkligen rekomendera att titta på den. Ett STORT plus till mig själv som höll mig vaken under hela filmvisningen;), det är inte vanligt kan jag säga när det är en film på 2h 30 min. Sista timmen höll jag nog på krypa ur stolen, jag hade sånna fruktansvärda krypningar ibenen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men jag satt kvar...


Kommentarer
Postat av: Henrymaria

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-06-13 @ 08:03:24
URL: http://henrymaria.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0