Bristningar!

Jag kan ju bara säga Grattis miranda och välkommen "underbara" bristningar på min kropp! Jag tror jag smäller av, dom små jäka röda streken har kommit fram på min pluffsiga kropp, märkte det i morse att det börjat kommit små bristningar på sidorna. Ska det vara så? Hela min kropp kommer ju vara som en annan zebra innan detta tar slut.
Visst jag har räknat med att få bristningar men inte så här tidigt, alla brukar säga att dom brukar komma den senaste veckan. Men jag har ju 6 hela veckor kvar!







Visst det är bara några små fjuttiga än så länge, men det är bristningar.

Hur blev det för er som fött barn? Fick ni bristningar sista veckan eller före? eller kanske inga alls?

Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

svar: ja klart det är roligare och vänta. Förstår mig inte på dom som vill veta :P då är det inge spännande att föda :P hihi..



bristningar har jag fått, eller hade fått lite innan eftersom jag gått upp i vikt tidigare :P men skönt att inte behöva vara pinnsmal längre. Nu är man kvinna ;) hihi.

ha det topp stumpan

2010-01-29 @ 16:44:46
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0