Du gör mig inte förvånad längre..

Det finns en tjej i mitt liv som har slutat gjort mig fövånad över alla hennes tokerier. Igår kunde det ha tagit priset, men hon är bara galan så man skrattar bara med henne och fösöker hitta bästa lösning med henne. DU är bara galen, lev livet ;D





Idag är jag på jobbet med tuppen, har varit ut med en frukostkorg till mina gäster och nu tänkte jag själv hugga in på lite frukost. Magen skriker efter mat så fort den inte fått på några timmar. Termometern står på -21 grader här i gysinge idag, riktigt kallt.


FRULLE!

Kommentarer
Postat av: angelica

Är det jag som har slutat förvåna? ;) haha!

2010-01-06 @ 09:19:11
URL: http://angelicaforsling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0