En helt ny vecka framför oss.

Igår kväll åkte Richard i väg till Funäsdalen för att göra ett litet jobb åt sin Pappa sen skulle han och Oscar leva loppan på skoter och bo där upp i en Stuga.Mysig för dom, en annan får stanna hemma och jobba. men visst jag är inte bitter;), nä jag trivs här ute i gysinge där det knappt finns något att göra på fritiden. Jag hade så roligt så när jag satt där framför tven i går kväll och kollade på Blåsningen och trök i mig glass, ur kul. Inget internär heller, Sen när jag fick krypa ner i min stora säng helt själv var och grymt mysigt... jag bara älskar det ;D.

Nu har vi en helt ny vecka framför oss
, har en hel del att göra denna vecka. Som vad då Miranda?

Jaa som att:

- försöka sköta mitt jobb trotts min krämpor
- Fösöka ta mig in till gävle för att gå på besök hos barnmorskan idag. När man inte har någon bil hemma måste man försöka annpassa sig efter bussarna, vilket inte är så lätt.
- tvätta
- Planara allt inför bröllopsmässan
- inföskaffa oss det vi behöver inför bröllopsmässan
- Åka till bröllopsmässan
- En hel helg i sthlm på bröllopsmässan
- Försöka röra på mig.

men det här klara vi galant!

 

Bola kulan hänger så mycket den kan runt min hals



Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

åh vill oxå ha en boa kula ;)



ha det bra stumpan. krama om magen

2010-01-25 @ 18:44:46
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0